جذب مشتری سالن های آرایش و آریشگاه (1) – آموزشگاه آریشگری

جذب مشتری سالن های آرایش و آریشگاه (1) – آموزشگاه آریشگری

همانطور که می دانید یکی از ضروریات در سالن های آرایشی و آرایشگاه ها یافتن افراد جدید و توانائی جذب موثر آنان به مشتری و حفظ مشتریان قدیمی از چالش های پیش روی شما است.

به همین جهت آموزشگاه آرایشگری مردانه هنرمند با بیش از 3 دهه حضور موفق در شغل آرایش و آرایشگری تصمیم گرفتیم تجربیات خود را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، امید که مورد توجه شما قرار بگیرد.

اهمیت نتیجه خدمات

افرادیکه برای دریافت خدمات آرایشی به محل کسب شما مراجعه می کنند در درجه اول باید نیازها و خواسته هایشان را در نظر بگیرید.

شما در وهله اول باید بتوانید نیازها و خواسته های آنان را برآورده نمائید از همین رو به شما پیشنهاد می کنم، لیستی از مزایای مختلفی که مشتریان شما با استفاده از خدماتتان دریافت می کنند را تهیه نمائید.

در واقع هر یک از خدماتتان می تواند مزایائی داشته باشد و مهمتر اینکه هر یک از مزایای شما می تواند برای عده ای خاص مهم باشد و بخواهند خدمات شما را دریافت نماید، پس باید مزایای خدماتتان را برای مشتریان احتمالی تعریف نمائید.

ایجاد ارتباط

رمز موفقیت شما در کسب و کار آرایشگری توانائی برقراری ارتباط همدل موثر با مشتریان است، مهارتی که باید بیاموزید همچنین نحوه کنار آمدن با دیگر افراد را بیاموزید با مشتریانتان در مورد خودتان صحبت نکنید، بلکه صحبت هایتان باید بر نگرانی مشتریان متمرکز شود.

اهمیت دادن

بر روی نیازهای مشتریانتان متمرکز شوید و به آنان اهمیت دهید و تمام تلاشتان را در جهت کمک کردن به مشتریان به کار گیرید.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *