راز موفقیت آرایشگری در قرن 21 آموزشگاه آرایشگری هنرمند

راز موفقیت آرایشگری در قرن 21 آموزشگاه آرایشگری هنرمند

چگونه می توانم در حرفه آرایشگری به فرد خبره تبدیل شوم؟

آیا می توانم در شغل آرایشگری موفق شوم؟

راز موفقیت آرایشگری چیست؟

اینها نمونه ای از صدها سوالی است که بسیاری از آرایشگران با ما در میان می گذارند.

این سوالات در شرایطی مطرح است که تنوع و کثرت ارائه خدمات آرایشگری نسبت به گذشته بیشتر شده و در عین حال جذب مشتری و حفظ مشتریان قدیمی سخت تر گردیده است.

به همین جهت  اینبار می خواهم با سبک و تجربه خودم ( سید محمدرضا هنرمند) که سال ها در حرفه آرایش و آرایشگری کار کردم و اکنون بعنوان مدیر آموزشگاه آرایشگری هنرمند  از نزدیک با رویدادهای اینچنینی مواجه هستم درباره اش با هم به گفتگو بنشینیم.

سالن های زیبایی و آرایشگاه ها از آندسته مشاغل خدماتی هستند که با مشتریان خود به صورت مستقیم در ارتباط هستند پس باید به عواملی که موجب موفقیت در این حرفه می شوند به صورت مجزا مورد بررسی قرار گیرد. از جمله این عوامل:

 مهارت فنی

علاقمندان و آرایشگرانی که می خواهند در حرفه آرایش و آرایشگری به فرد خبره ای تبدیل شوند، ابتدا باید مهارت های فنی و دانش حرفه آرایشگری را فرا گیرند، پس در فراگیری مهارت آموزشی ابتدا باید آموزشگاه آرایشگری مناسبی انتخاب نمائید.

به شما پیشنهاد می کنم قبل از انتخاب آموزشگاه آرایشگری، مقاله راهنمای انتخاب آموزشگاه آرایشگری که در آکادمی هنرمند بارگزاری گردیده را مطالعه نمائید.

این مقاله در انتخاب آموزشگاه آرایشگری به شما کمک خواهد کرد، پس از انتخاب آموزشگاه آرایشگری و گذراندن دوره آموزش آرایشگری و کسب مهارت های فنی حتی بعد از اینکه وارد بازار کار شدید با مربی خود در ارتباط باشید و از مربی خود مشاوره بگیرید.

اخلاق حرفه ای

صرف نظر از هر رتبه و رده ای که در محل کسب دارید موظف هستید به همه افراد احترام گذاشته، در سلام کردن همیشه پیش قدم باشید و به همه کسانی که به آرایشگاه شما مراجعه می کنند احترام بگذارید در این رابطه حتما یک مقاله مفصل خواهم نوشت.

بهداشت

بهداشت لازمه اساسی و پایه اصلی در حرفه آرایش و آرایشگری محسوب می شود، لذا لازم است رعایت نکات بهداشتی را در دستور کار خود قرارداده و به آئین نامه بهداشتی مراکز بهداشت عمل نمائید.

تبلیغات

در کسب و کار، شغل آرایشگری به مفهوم ارائه خدمات به مشتریان تعریف گردیده است، پس شما در کسب و کار آرایشگری باید بعنوان یک بیزینس من ظاهر شوید.

تبلیغات خود را به نصب تابلو و پخش تراکت معدود نکنید، در وهله اول به شما پیشنهاد می کنم نسبت به دیگر رقبایتان متمایز عمل نمائید و در ثانی با تولید محتوا مفید و استفاده از شبکه های مجازی توانمندی و مهارتتان را در حرفه آرایشگری به مشتریان خود معرفی نمائید.

پس رمز، رمز، رمز موفقیت شما در استفاده بهینه از تبلیغات در معرفی کارتان خواهد بود…

ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *